Friday, May 11, 2012

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕လယ္တစ္ေနရာ

၂၀၁၂ခုႏွစ္ ေမလထုတ္ ရနံ႔သစ္မဂၢဇင္း
ပန္းခ်ီ - ကိုကုိႏုိင္



ေၿခေထာက္အစုံကုိ မုံရြာ-ရန္ကုန္ အေ၀းေၿပး မွန္လုံကားႀကီးေပၚမွ ေၿမၿပင္ေပၚသို႔ခ်လုိက္မိသည္ႏွင္႕ တစ္ၿပိဳင္နက္ သူ႔ရင္ထဲအတန္ငယ္စိမ္းကာ ထူးၿခားသည္႔ ခံစားမႈမ်ိဳၚ ခံစားလုိက္ရသည္။ အဆုတ္ထဲထိေရာက္ရွိသြားေအာင္ ခပ္ၿပင္းၿပင္းေလး ရႈရႈိက္လုိက္ေသာ ေလတုိ႔၌ပင္ သူႏွင္႔စိမ္းေနေသာ အေငြ႔အသက္မ်ား ယွက္သန္းေနႀကသည္။

ၿမိဳ႕ႀကီးၿပႀကီးဟူေသာ အသိက သူ႔ကို အနည္းငယ္ စိတ္လႈပ္ရွားေစေသာ္လည္း  သားေကာင္ရွာေနႀကေသာ မုဆုိးတု႔ိ၏မ်က္၀န္းမ်ားမွ စက္ကြငး္လြတ္ႏုိင္ရန္ ရွိစုမဲ႕စုအင္အားမ်ားကုိ အစြမ္းကုန္ထုတ္သုံးကာ ရဲရင္႔လုိက္သည္။ နီညိဳေရာင္ ခရီးေဆာင္အိတ္ကုိ လက္တစ္ဖက္ကဆြဲၿပီး အနက္ေရာင္စလြယ္သုိင္းအိတ္ကိုလြယ္လ်က္ သူ႔ထက္ငါ အလုအယက္ ခရီးသည္ေခၚေနႀကေသာ တကၠစီသမားမ်ားကို အလိမၼာႏွင္႔ ၿငင္းဆန္ဖယ္ရွားရင္း တစ္ေနရာ၌ ခဏရပ္လုိက္သည္။ ၿပီး ပတ္၀နး္က်င္အေနအထားမ်ားကို ေလ႔လာသုံးသပ္ရန္ မ်က္စိကစားႀကည္႔လုိက္သည္။

မ်က္လုံးတစ္ခ်က္အ၀င္႔မွာပင္ ၿမိဳ႕ႀကီးၿပႀကီးဟူ၍ သူ႔စိတ္ထဲ အထင္ႀကီးထားခဲ႕သမွ်ထဲမွ တခ်ိဳ႕တ၀က္က အရည္ေပ်ာ္က်ဆုံးသြားႀကသည္။ ဗြက္ေရစြက္စိစြက္စိႏွင္႔ စိတ္ပ်က္ၿငီးေငြ႔စရာေကာင္းလွသည္႔ မုိးတဖြဲဖြဲႀကား၌ ပုပ္ေဟာင္ညွီစုိ႔ေနေသာ အနံ႕တခ်ိဳ႕က  ဆုိး၀ါးစြာ ပ်႕ံႏွံ႕လာသည္။ မလွမ္းမကမ္းမွ အညစ္အေႀကးေပါင္းစုံ စုေ၀းေနေသာ အမႈိက္ပုံမ်ားက မသတီစရာေကာငး္လွသည္။



သူက ေအးေအးလူလူ မ်က္စိကစားေနမိေသာ္လည္း ၿမန္မာၿပည္အရပ္ရပ္မွ ေထာင္ေသာင္းမ်ားစြာေသာခရီးသည္အေပါငး္တုိ႔၏ ဟန္အမူအရာ အထာမ်ားစြာကို ပါးနပ္ကၽြမ္းက်င္ေနၿပီၿဖစ္သည္႔ တကၠစီသမားတခ်ိဳ႕က  အနီးတစ္၀ုိက္တြင္ ၀ဲလည္၀ဲလည္လုပ္ေနသည္။

အခိ်န္က နံနက္ ေၿခာက္နာရီထုိးၿပီၿဖစ္သည္႔တုိင္ မုိးရြာေနသၿဖင္႔ ေကာင္းကင္တစ္ခုလုံး မႈိင္းမႈန္ေနသည္။   ဂိတ္ထဲ၀င္ထုိင္မည္ၿပဳေသာ္လည္း  ခရီးသည္မ်ားသာမက ေဆးလိပ္၊ ကြမး္ယာသည္၊ စာအုပ္သည္၊ မုန္႔သည္မ်ိဳးစုံတုိ႔ႏွင္႔ ဗလုံးဗေထြးက်ပ္ညပ္ေနရာ ၀င္မထုိင္ၿဖစ္ေတာ႕ဘဲ သူႏွင္႔အနီးကပ္ဆုံးအေနအထားတြင္ရွိေသာ တကၠစီသမားတစ္ဦးကုိ ႀကည္႔လုိက္သည္။ သူက ေစ်းညိွရန္ေခၚမည္ၿပင္ကာရွိေသး၊  ထုိသူက ပုိင္ႏိုင္စြာၿပဳံးလ်က္ “ကားငွားေတာ႔မွာလားအကုိ” ဟု ေမးရင္း သူ႔ဆီေရာက္လာသည္။  တည္းခုိရမည္႔အိမ္လိပ္စာ ေၿပာၿပီး သင္႔တင္႔ေသာ ေစ်းႏႈန္းဟု သူလက္ခံေသာ အေနအထားတြင္ သူသည္ ကားတံခါးကို ဖြင္႔ကာ အတြင္းသို႔ ၀င္ထုိင္လုိက္၏။

ကားဆရာကကားထဲေရာက္ၿပီး စက္စႏႈိးသည္ႏွင္႔ တစ္ၿပိဳင္နက္ သူ႔အား ပဋိသႏၶာရစကားေပါငး္မ်ားစြာတုိ႔ကို ေပါက္ေပါက္ေဖာက္သလုိ တရစပ္ ေၿပာေလေတာ႔သည္။  သူကေတာ႔ အလုိက္သင္႔ အလ်ားသင္႔။ ခြန္းတုံ႕ၿပန္ဖုိ႔လုိအပ္လာလွ်င္  ထုိသူသိသင္႔သေလာက္ေသာ အတိုင္းအတာအထိ ခ်ိန္ဆေၿဖလုိက္သည္။ သူကၿပန္ေမးဖုိ႔ လုိအပ္လာလွ်င္ အနည္းငယ္ ၿပန္ေမးၿပီး  ကားဆရာေၿပာသမွ်ကိုသာ ေခါငး္တညိတ္ညိတ္ႏွင္႔ နားေထာင္လာခဲ႕သည္။

ကားကြင္းမွ ထြက္သည္ႏွင္႕  ဆင္ေၿခဖုးံဟုယူဆရေသာ လူေနမႈအေဆာက္အအုံမ်ားကုိ သူၿမင္ေတြ႔ရသည္။  ထုိဆင္ေၿခဖုးံ ၿမင္ကြင္းမ်ားက စ၍ပင္ သူတုိ႔နယ္နွင္႔ကြာၿခားေနသည္မွာ အံ႕ႀသစရာေတာ႔မဟုတ္ပါေခ်။

“ရန္ကုန္မိုး အစိုးမရ” ဟူေသာစကားပင္ရွိေလရာ လူတုိင္းကုိယ္စီကို္ယ္စီ ထီးကေလးမ်ားကို ေဆာင္းလ်က္၊ ကိုုင္လ်က္ နိစၥဓူ၀ကိစၥမ်ားေဆာင္ရြက္ေနၿခင္းသည္လည္းေကာင္း၊ ဆင္ေၿခဖုံးပင္ၿဖစ္လင္႔ကစား  ႀကီးမားက်ယ္ၿပန္႔ေသာလမး္မ်ားသည္လည္းေကာင္း သူ႔အဖို႔ ထူးၿခားေနေလသည္။  ဟုိေနရာကအေပါက္ ၊ ဒီေနရာက အၿပဲ ၊ ဤေနရာက က်င္း၊ ထုိေနရာက ခ်ိဳင္႔တုိ႔ႏွင္႔  “နာမက်န္းသည္” ၿဖစ္ေနရွာေသာ လမး္မ်ား၏ သြင္ၿပင္အေနအထားကိုေတာ႔  သူ႔အေနနွင္႕  စုိးစဥ္းမွ် တုန္လႈပ္စရာမလုိေပ။  အၿခားအၿခားေသာ အရာမ်ားကို ေရွာင္ကြင္းၿပီး  လမ္းမ်ားကိုသာ ႀကည္႔မိပါက သူ႕၌“ ဒါၿမိဳ႕ၿပပါလား”ဟူေသာ စိတ္ခံစားခ်က္ကေလးပင္ ရွိႏုိင္လိမ္႔မည္မထင္။

ကားေလးကေတာ႔ ၄င္း၏ အဂၤါရပ္မ်ားႏွင္႔ ညီညြတ္မွ်တေသာ ေမာင္းနွင္ႏႈန္းၿဖင္႔ သူ႔အားသယ္ေဆာင္လာေနသည္။   ေမာ္ေတာ္ကားဘီးလုံးမ်ား၏ ေရြ႕လ်ားမႈအလ်င္ကိုလုိက္၍ ပတ္၀န္းက်င္ၿမင္ကြင္းမ်ားကလည္း တၿဖည္းၿဖည္း ေၿပာင္းလဲလာသည္။

တဲအိမ္၊ ကပ္အိမ္၊ သစ္သားအိမ္၊တုိ္က္ခံအိမ္ အေသးစားေလးမ်ားအစား အထပ္ၿမင္႔ တုိက္ႀကီးမ်ား၊ နန္းေတာ္တမွ် ခံ႕ညားထည္၀ါေသာ အိမ္ႀကီးအိမ္ေကာင္းမ်ားက ေနရာယူလာသည္။  ကားလမ္းမေပၚ၌လည္း အေရာင္စုံ၊ အေသြးစုံ၊ ဆုိဒ္စုံ ကားမ်ားသည္ အတန္သင္႔ႀကည္လင္လာေသာ ေကာင္းကင္၏ အရွိန္အ၀ါေအာက္တြင္  တစ္စတစ္စ ပိုမုိသစ္လြင္ ေတာက္ေၿပာင္လာႀကေလသည္။

သူ႔အဖုိ႔ေတာ႔ မ်က္လုံးမ်ားကုိ ဘယ္ညာအလ်င္အၿမန္ေရြ႔လ်ားၿပီး ၿမိဳ႕ၿပကို အဆက္မၿပတ္ အကဲခတ္ေနရသည္။  သူသည္ ရန္ကုန္သုိ႔ ငယ္စဥ္ကေလးဘ၀က ႏွစ္ေခါက္မွ်ေရာက္ခဲ႕ဖူးေသာ္လည္း သူ႔ကိုယ္သူပင္ လူမွန္းမသိတတ္ေသးသည္မုိ႔ ဒီၿမိဳ႕ၿပကို မွတ္မိႏုိင္ဖုိ႔သည္ သူ႔အတြက ္အားထုတ္ၿခငး္ငွာ မစြမ္းသာခဲ႕ေခ်။ ထုိ႔ေႀကာင္႔ ၿမိဳ႕ၿပ၏ ၿမင္ကြင္းတုိငး္သည္ သူ႔အတြက္ အသစ္ၿဖစ္ေနၿခငး္ၿဖစ္သည္။ သုိ႔ေပမယ္႔ သူသည္ လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရး ခက္ခဲေသာ ေ၀းလံေခါင္ဖ်ားေဒသမ်ားမွ မဟုတ္ရကား ၿမိဳ႕ၿပဗဟုသုတသည္ သူ႔ထံတြင္ အနည္းအက်ဥ္းေတာ႔ ကိနး္ေအာင္းေနၿပီးၿဖစ္သည္။  သုိ႔ၿဖစ္၍  သူ႔မ်က္စိထဲ ၿမင္ေတြ႔ရေသာ အထူးအဆန္းမ်ားကုိ မ်က္ကလဲဆန္ပ်ာမၿဖစ္သည္႔တုိင္ စူးစူးစုိက္စုိက္ေတာ႔ ေလ႔လာေနမိသည္။

ေငးေမာရင္း၊ ေလ႔လာရင္း၊ ဆန္းစစ္ရင္း၊ ေတြးေတာရင္းႏွင္႔ပင္  ေကာင္းကင္က စင္စင္လင္းလာသလုိ တည္းခိုရမည္႕အိမ္သုိ႔လည္း ေရာက္ရွိလာေတာ႔သည္။  သူတည္းခုိရမည္႔အိမ္သည္ ကားမ်ား၊ လူမ်ား ႀကက္ပ်ံမက် စည္ကားသည္႔ ရပ္ကြက္မ်ိဳးမဟုတ္သလုိ ဆိတ္ၿငိမ္ရပ္ကြက္တစ္ခုလည္း မဟုတ္ပါေခ်။ လမ္းတစ္ေလွ်ာက္လုံး၌  ကန္ထရုိက္တိုိက္ အနိမ္႔အၿမင္႔မ်ားစြာက ေနရာယူထားၿပီး ၿခံကေလး၊ ၀င္းကေလးႏွင္႔ လူေနအိမ္ဟူသည္ကုိ လုံး၀မေတြ႔ရေပ။ သူ႔အရပ္ႏွင္႕ သူ႔ဇာတ္ကေတာ႔ ေနသားတက် အပ္စပ္ေနပါသည္။

ထုိလမ္းကေလးမွ ထြက္လုိက္ၿပီး  ဆယ္မိနစ္ခန္႔လမ္းေလွ်ာက္လုိက္သည္ႏွင္႔ ကားမ်ား၊ လူမ်ား ဥဒဟုိ သြားလာလႈပ္ရွားေနႀကသည္႔ ၿမိဳ႕လယ္သို႔ ေရာက္ရွိသြားသည္ၿဖစ္ရာ ၿမိဳ႕ၿပကို ေလ႔လာခ်င္ေသာ သူ႔အတြက္ အဆင္ေၿပပါသည္။

သူတည္းရမည္က ခုနစ္ထပ္ကန္ထရုိက္တုိက္တစ္လုံးမွ သုံးလႊာတြင္ၿဖစ္သည္။  အိမ္ရွင္မ်ားသည္ သူ႔မိခင္ႏွင္႔ ပတ္သက္၍ ေဆြမ်ိဳးေတာ္စပ္ရသူမ်ား ၿဖစ္ေသာ္ၿငား  ပင္စင္စားအဘုိးႀကီး၊ အဘြားႀကီး မ်ားၿဖစ္သၿဖင္႔  ေဆြမ်ိဳးမင္သည္။ တစ္ေနကုန္၊ တစ္ေနခနး္ေနလုိ႔မွ လုပ္စရာ ကိုင္စရာ ေထြေထြထူးထူးမရွိေတာ႔ ဧည္႔သည္ကုိသာ ထုိင္ေမွ်ာ္ေနတတ္၏။ 

သူတုိ႔ ေနသည္က သုံးလႊာမွ ႏွစ္ခန္းတြဲ ၿဖစ္ေသာ္လည္း သူ႔ကိုမူ ေလးလႊာမွ သူတုိ႔ပုိင္ တုိက္ခန္းတြင္ေနေစသည္။  သုံးလႊာမွာက သူတုိ႔ မိသားစု၀င္ ေလးဦးႏွင္႔ ၿပည္႔ႏွက္ေနသည္က တစ္ေႀကာင္း၊ သူ႔အားလြတ္လြတ္လပ္လပ္ေနေစရန္က တစ္ေႀကာင္းႏွင္႔ သူေလးလႊာတုိက္ခန္းသို႔ ေရာက္လာခဲ႕သည္။   ေရာက္ေရာက္ခ်င္း  ေရမုိးခ်ိဳးၿပီး သုံးလႊာသုိ႔ဆင္းကာ မနက္စာစားလုိက္သည္။  စားေသာက္ၿပီး အတန္ႀကာ စကားစၿမည္ေၿပာကာ  ေလးလႊာသို႔ ၿပန္တက္လာခဲ႕သည္။ အခ်ိန္မွာ  ကိုးနာရီထုိးရန္ဆယ္႔ငါးမိနစ္ပင္လုိေသးရာ သူသြားရမည္႔အလုပ္ဌာနသုိ႔ သြားရန္ အခ်ိန္ေတာ္ေတာ္ႀကာလုိေသးသည္။   ထုိ႕ေႀကာင္႔ ၀ရန္တာသုိ႔ထြက္ကာ  အဆင္သင္႔တုိးေခြ႕၀င္ေရာက္လာေသာ  ေလၿပည္ေလညင္းတုိ႔ကို တစ္၀ႀကီးရႈရိႈက္ၿပီး လမ္းတစ္ေလွ်ာက္အား မ်က္စိကစားႀကည္႔လုိက္သည္။

မီးၿခစ္ပုံးမ်ားေထာင္ထားသကဲ႕သုိ႔ ၿဖစ္ေနေသာ ကန္ထရုိက္တုိက္ မ်ားမွာ နွစ္ထပ္ကတစ္မ်ိဳး၊ သုံးထပ္ကတစ္သြယ္ ၊ေလးငါးေၿခာက္ထပ္က တစ္ဖုံ အမ်ိဳးအစားစုံလွသည္။  ကန္ထရုိက္တုိက္မ်ားကို တစ္တိုက္ခ်င္းေလ႔လာေနစဥ္ စုလစ္မြမ္းခၽြန္းမ်ားႏွင္႔ အေဆာက္အအုံငယ္တစ္ခုက သူ႔ၿမင္ကြင္းထဲ ၀င္ေရာက္လာသည္။

အလို...............................။

 အာေမဋိတ္တစ္ခုက သူ႔ႏႈတ္မွ ထိန္းခ်ဳပ္မရဘဲ လြင္႕ခနဲက ထြက္က်သြားသည ္။

ဒါ ဓမၼာရုံတဲ႕လား..............။

ေသးေသးက်ဥ္းက်ဥ္းကေလး။  အလြန္ဆုံးမွဆန္႔လွ လူေပါင္း တစ္ရာ႕ငါးဆယ္ ခန္႔သာ။

သူတုိ႔နယ္ႏွင္႔ေတာ႔ တစ္ၿခားစီပင္။  သူတုိ႕ဆီမွာကဓမၼာရုံဆုိလွ်င္ နည္းနည္းေနာေနာႀကီးေတြမဟုတ္။ လူရွစ္ရာ၊ တစ္ေထာင္ေတာ႔ ေအးေအးေဆးေဆးဆံ႕ေသာ က်ယ္က်ယ္၀န္း၀န္းအေဆာက္အအုံႀကီးေတြၿဖစ္သည္။ အထက္ေအာက္၊ ေဘးတုိက္ ႀကီးမားက်ယ္ၿပန္႕သလုိ  သစ္သားတန္းမ်ားကုိ ေလးေထာင္႔ကြက္ပုံေဖာ္၍   ကာရံထားသည္ကလည္း သဘာ၀ေလေအးကို ၿဖတ္သန္းခြင္႔လိုင္စင္ေပးထားၿခင္းၿဖစ္သည္။

အခုေတာ႔ အေနအထားက တစ္ၿခားစီ ၿဖစ္ေနသည္။ ဓမၼာရုံေလးသည္ တုိက္မ်ားႀကား၌ က်ပ္ညပ္တိမ္ၿမဳပ္ေနသည္။  သူ႔အႀကည္႔မ်ားကုိ ဓမၼာရုံေလးဆီမွ စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္ႏွင္႔ လႊဲဖ ယ္လုိက္သည္။ ထုိစဥ္မွာပင္  ၀ရန္တာအေပၚမွ   ညွပ္ကလစ္တစ္ခုတပ္ထားေသာ  ရာဘာႀကိဳးတစ္ေခ်ာင္းက လႈပ္ရွားရမး္ခါလ်က္  က်ဆင္းလာသည္။  တၿဖည္းၿဖည္း  ေအာက္ဆုံးေၿမညီထပ္  ေၿမၿပင္သုိ႔မေရာက္မီ  ေလးေပခန႔္အကြာတြင္ ရပ္သြားသည္။

ဒါကုိၿမင္မွ သူပတ္၀န္းက်င္ကို သတိထားမိသည္။

ႀကည္႔ပါဦး။

ႀကိဳးေတြ.......ႀကိဳးေတြ............ႀကိဳးေတြ.........။

ႏွစ္လႊာမွစ၍ တုိက္ခန္းတုိင္း၊တုိက္ခန္းတုိင္း၌ ႏုိင္လြန္ႀကိဳးမ်ားကိ ုေၿမညီထပ္ လူမ်ားလက္လွမး္မီႏုိင္ေလာက္ေသာ အေနအထားအထိ  တြဲေလာင္းခ်ထားသည္။  ႀကိဳး၏  အစ၊ တုိက္ခနး္၀ရန္တာတြင ္ေအာက္မွ ႀကိဳးစကိုဆြဲလွ်င္ သိႏုိင္ရန္ အသံေပးေခါင္းေလာင္းမ်ား ခ်ိတ္ဆြဲထားႀကသည္။  ႀကိဳး၏ အဆုံးမွာေတာ႔  ညွပ္ကလစ္ေလးမ်ား၊ ဆြဲၿခငး္ေတာင္းေလးမ်ားက အစီအရီ။

ထုိပစၥည္းမ်ားအားအသုံးၿပဳပုံ၊ အသုံးခ်ပုံမ်ားကို သူ ခပ္ေရးေရးေလးနားလည္လိုက္သည္။  စေရာက္သည္႔ေန႔၌ပင္ သူသည္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၏ လူေနမႈစနစ္ကုိ ရုိးတုိးရိပ္တိတ္ သေဘာေပါက္သြားခဲ႕ၿပီၿဖစ္၏.။


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


က်ယ္ေလာင္စူးရွေသာ သံစဥ္ေတးသြားတစ္ခု၏ ပေယာဂေႀကာင္႔  သူ႔နားစည္မ်ား ရုန္းရင္းဆန္ခတ္လႈပ္ရွားသြားၿပီး အိပ္ရာမွ ႏုိးလာခဲ႕သည္။

 အသံက သီခ်င္းစာသားမပါဘဲ တီးလုံးခ်ည္းသက္သက္ၿဖစ္သည္။ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္၏ သံစဥ္ေတးသြားလညး္ ဟုတ္ဟန္မတူပါ။ သူလညး္ နားထဲထူးဆန္းေန၍ အိပ္ရာမွ မထေသးဘဲ တီးလုံးသံကို နားဆင္ေနမိသည္။

သိပ္မႀကာလုိက္ပါ။

ထုိတီးလုံးသံမ်ိဳး ထပ္ႀကားလာရသည္။  ေစာေစာက တီးလုံးကလည္း အထပ္ထပ္ ၿပန္ေက်ာ႔ေနသည္။ ေနာက္မွ ႀကားရသည္႔ တီးလုံးကလည္း ထုိနည္းတူပင္ၿဖစ္သည္။  သူ႔စိတ္ထဲ “ဘာလဲဟ” ဟူေသာ သိခ်င္စိတ္က ရုန္းႀကြလာသၿဖင္႔  အိပ္ရာမွ  ကုန္းရုန္းထလ်က္ ၀ရန္တာသို႔ထြက္လုိက္သည္။ လမး္ထဲမွာေတာ႔  သေဘၤာေဆး အၿပာေရာင္သုတ္ထားေသာ လက္တြန္းလွည္းႏွစ္စီးက တစ္စီးႏွင္႔တစ္စီး မလွမ္းမကမ္း အကြာအေ၀းတြင္ ရွိေနႀကသည ္။ လွည္းႏွစ္စီးလုံး၏ ထိပ္တြင္ “ ေထာပတ္ဘိန္းမုန္႔” ဟု ေဆးအၿဖဴေရာင္ႏွင္႔ ေရးထုိးထားၿပီး လွည္းေပၚရွိ မုန္႔ပုံးထဲမွ စားခ်င္႔စဖြယ္  ဘိန္းမုန္႔ ႀကီးမ်ားက ေစ်း၀ယ္သူကို ငံ႕လင္႔ေနႀကသည္။

သူကေတာ႔ ဘိန္းမုန္႔လွည္းႏွစ္စီးကို အံ႕ၿသၿခငး္ႀကီးစြာႏွင္႔  ႀကည္႔ေနမိေလသည္။ သူတို႔ၿမိဳ႕မွာ မနက္ေစာေစာစီးစီး ဘိန္းမုန္႔စားခ်င္၍မရ။  တစ္ၿမိဳ႕လုံးပတ္၍ရွာလွ်င္ပင္  တစ္ဆုိင္တစ္ေလမွ ေတြ႕လိမ္႔မည္မဟုတ္။ ဘိန္းမုန္႔ကို မွ ခ်င္ၿခင္းတပ္သူသည္ ညေစ်းတန္းဖြင႔္ခ်ိန္ ညေနငါးနာရီခြဲ၊ ေၿခာက္နာရီအခ်ိန္ ေရာက္မွသာ အလို ဆႏၵၿပည္႔၀ႏုိင္ေပမည္။ သည္မွာကေတာ႔ မနက္ခင္းေစာေစာ ၀ယ္၍ရေနသည္႔အၿပင္ ေစ်းသည္က အိမ္တိုင္ယာေရာက္လာေရာင္းေနသည္။

အထပ္ၿမင္႔မ်ားမွ ဘိန္းမုန္႔၀ယ္ခ်င္သူမ်ားက ႀကိဳးဆြဲၿခင္းေတာင္းေလးထဲ မိမိ၀ယ္ယူလိုသမွ် က်သင္႔ေငြထည္႔ေပးကာ ၿခင္းေတာင္းကုိ ေအာက္ခ်ေပးရသည္။ ေစ်းသည္က ၿခင္းေတာင္းေလးထဲက ပုိက္ဆံကို ယူ၊ ဘိန္းမုန္႔ကုိ ညွပ္ႏွင္႔ကိုင္ကာ အိတ္ထဲ ထည္႔ၿပီး ၿခငး္ေတာင္းေလးကို ဆြဲတင္၌ ဘိန္းမုန္႔ကုိ ယူသည္။

ေႀသာ္.........ဒါဟာ ရန္ကုန္ရဲ႕ ၀မ္းစာကြန္ရက္တစ္ခုပါလားဟု သူေတြးရင္း မ်က္ႏွာသစ္ ၊သြားတိုက္၊ ေရမုိးခ်ိဳးရန္ အိမ္ထဲ ၀င္လာခဲ႕သည္။

ေရမိုးခ်ိဳးၿပီးေတာ႔လည္း ေအာက္ထပ္က ထမင္းစားရန္လာေခၚသည္ကိုပင္ မနက္ေစာေစာမစားတတ္လုိ႔ပါဟု အေႀကာင္းၿပၿပီး  ၀ရန္တာသို႔ထြက္ကာ  မ်က္စိအာရုံခံစားေနမိသည္။  သူႏွင္႔ ရင္းႏွီးကၽြမး္၀င္ေသာ ၿမင္ကြင္းမ်ားမဟုတ္သၿဖင္႔ ရန္ကုန္၏ နံနက္ရႈခင္းကိ ုစိတ္၀င္တစားေငးေမာေနမိသည္။

အခ်ိန္က နံနက္ေၿခာက္နာရီေက်ာ္ေက်ာ္သာရွိေသးေသာ္လည္း  အၿဖဴအစိမး္ကိုယ္စီ၊ ထီးကုိယ္စီႏွင္႔ ပညာရည္ႏု႔ိေသာက္စုိ႔ရန္  သြားလာေနႀကေသာေက်ာင္းသားေက်ာငး္သူမ်ား၊ ထမင္းခ်ိဳင္႔ကိုယ္စီ ကုိင္လ်က္ လြယ္အိတ္၊ ေက်ာပုိးအိ္တ္၊ စလြယ္သုိင္းအိတ္၊ စလင္းဘက္အိတ္မ်ားကုိ လြယ္လ်က္ အသီးသီး အလွ်ိဳလွ်ိဳထြက္လာႀကေသာ လူငယ္လူရြယ္မ်ားႏွင္႔ ရန္ကုန္၏ လမ္းမ်ားသည္ အသက္၀င္ လႈပ္ရွားေနႀက၏။

မ်က္လုံးမ်ားကို ဟုိဟု္ိဒီဒီ လူးလာဆန္ခတ္ေရႊ႔ေၿပာင္းအကဲခတ္ေနမိစဥ္တြင္  သူ႔ၿမင္ကြင္းထဲသို႔  ကိုရင္ေလးတစ္ပါး ၀င္ေရာက္လာသည္။  အလြန္ဆုံးမွ ရွိလွ ၊ ထုိကုိရင္ေလး၏ သက္ေတာ္သည္ ကိုးႏွစ္ ဆယ္ႏွစ္ခန္႔သာ။ ဦးၿပည္းစိမ္းစိမး္၊ သကၤန္းညိဳညိဳ ႏွင္႔ ပီဘိကေလးအသြင္ မ်က္ႏွာထားကေလးက ၀င္းပႀကည္လင္ေနသည္။   အနက္ေရာင္ သပိတ္ကို ပုိက္လ်က္ တည္ၿငိမ္စြာႀကြလွမ္းေနပုံက ဓမၼကထိက တစ္ပါးဟန္အၿပည္႔။ သူအကဲခတ္ေနစဥ္မွာပင္ကိုရင္ေလးက သူရပ္္ေနေသာ ၀ရန္တာမွ မ်က္ေစာင္းထုိး ေလာက္တြင္ရွိေသာ ကန္ထရုိက္တုိက္တစ္လုံး၏ေရွ႔၌ရပ္လုိက္သည္။  ေၿမညီထပ္တိုက္ခန္းကလည္းတံခါးမဖြင္႕ရေသး။

သူ႔စိတ္ထဲ “ဘာလုပ္မွာပါလိမ္႔” ဟူေသာ ပေဟဠိမ်ားက ေ၀၀ါးေနသည္။  ထုိစဥ္ ကိုရင္ေလးက သုံးလႊာအခန္းတစ္ခန္းမွ တြဲေလာင္းခ်ထားေသာ ၿခင္းေတာင္းေလးထဲသို႔ လက္ႏႈိက္လိုက္သည္။  သူ႔ေခါင္းထဲ ပိုမုိ ရႈပ္ေထြးသြားရသည္။ ကိုရင္ေလးက ဆြမ္းမခံဘဲ ဘာလုပ္ေနတာပါလ္ိမ္႔ဟူေသာ ေမးခြန္းမ်ားက ဦးေနွာက္ကို တရစပ္ထုိးစစ္ဆင္ေနသည္။

သုံးလႊာတုိက္ခန္းကိုိ ႀကည္႔လုိက္ေတာ႔ အမ်ိဳးသမီးတစ္ဦးက ၀ရန္တာကို ထြက္လာေနသည္။

ၿခငး္ထဲမွ ၿပန္ႏုတ္လုိက္ေသာ ကုိရင္ေလး၏ လက္ထဲတြင္  အၿဖဴေရာင္ေဖာ႔ဘူးတစ္ဘူးနွင္႔  ဖီးႀကမး္ငွက္ေပ်ာသီးႏွစ္လုံးပါလာသည္။

ဟာ.............။

သူသိလုိက္ၿပီ။ သူနားလည္လုိက္ပါၿပီ။ 

အေတြးမ်ားႏွင္႔ရႈပ္ေထြးေနေသာ ပုစၦာတစ္ပုဒ္၏ ေမွ်ာ္လင္႔မထားေသာဘက္မွ အေၿဖထြက္လာပုံကုိ ၿမင္လုိက္ရၿပီး  သူ႔ရင္ထဲ  ေၿပာမၿပႏုိင္ေသာ၊ ေၿပာမၿပတတ္ေသာ  ခံစားမႈမ်ိဳးဖြဲ႕တည္လာသည္။  ဒါဟာ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရဲ႕ ပုံမွန္လည္ပတ္ေနက်ၿဖစ္စဥ္တစ္ခုဆုိလွ်င္ေတာ႔ သူ႔အေနနွင္႔ ထုိၿဖစ္စဥ္တြင္ ပါ၀င္လႈပ္ရွားလုိစိတ္ ကုန္ခမ္းသြား၏။

မ်က္စိထဲ ၿမင္ရေသာ အရာကို ဦးေနွာက္မွ တစ္ၿပိဳင္တည္းေတြးေတာတတ္ရာ သူသည္ လက္ရွိအေၿခအေနကုိ သူတို႔ၿမိဳ႕မွ အေနအထားႏွင္႔ ခ်ိန္ထုိးစဥ္းစားေနမိသည္။

သူတုိ႔ဆီမွာ  ကိုရင္ပဲၿဖစ္ၿဖစ္၊ ဦးဇင္းပဲၿဖစ္ၿဖစ္၊ ဘုန္းေတာ္ႀကီးပဲၿဖစ္ၿဖစ္ ဆြမ္းခံႀကြလာၿပီဆုိလွ်င္ ထုိင္ခုံေပၚ၌ ေနရာထုိင္( ေနကထုိင္)ေလးကို က်က်နန ဦးဆုံးခင္းရသည္။ ၿပီးမွ ဦးဇငး္ကို ထိုင္ေစကာ  ဦးဇင္းလက္ထဲမွ သပိတ္ကို ရုိရုိေသေသလက္ကမ္းယူၿပီး သပိတ္ခ်ည္ေပၚတင္ရသည္။ ထုိ႔ေနာက္ ဆြမ္းခြက္ထုတ္ယူၿပီး  ဆြမ္းဟင္းထည္႔သည္။ ဆြမ္းကုိ ဇြန္းႏွင္႔ ေကာ္ယူၿပီး သပိတ္ထဲေလာင္းထည္႔သည္။ ၿပီးမွ သပိတ္ကုိ   ဦးဇင္းအားကပ္ရသည္။ ထုိမွ်ႏွင္႔မၿပီးေသး။  ဦးဇင္းကို ၀တ္ၿဖည္႔ၿပီး ဦးဇင္းဘာမိန္႔ဦးမတုန္း ေစာင္႔ရေသးသည္။ မိန္႔စရာမရွိမွ ဆြမ္းေလာင္းၿခင္းအမႈကိစၥၿပီးဆုံးေလသည္။

သူ႔မ်က္၀န္းထဲတြင္ သူကိုယ္တုိင္ ေလာင္းလွဴခဲ႕ဖူးေသာ ဆြမ္းခံကိုယ္ေတာ္မ်ားအား တရိပ္ရိပ္ၿမင္ေယာင္ေနမိသည္။

ယခုေတာ႔...........................။

သုံးလႊာတိုက္ခန္းမွ အမ်ိဳးသမီးသည္ ၀ရန္တာသို႔ထြက္၍ လက္အုပ္ခ်ီေနသည္ကို ၿမင္ရသည္။ သူ႔စိတ္ထဲ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ႀကီး၌ ဆြမ္းခံထြက္သည္႔ခ်စ္စဖြယ္ဓေလ႔တစ္ရပ္ ေပ်ာက္ဆုံးသြားမည္လားဟုပင္ ပူပန္စြာ ေတြးေတာမိေသး၏.။ သုိ႔ေပမယ္႔ ဒါဟာ ရန္ကုန္ရဲ႕ တခ်ိဳ႕ေသာ ေနရာမ်ားမွသာ ၿဖစ္မွာပါဟု ေၿဖေတြးေတြးမိေလသည္။ ဆြမ္းခံထြက္ေသာ ဓေလ႔ထုံးစံေပ်ာက္ဆုံးသြားသည္အထိေတာ႔ ၿမန္မာလူမ်ိဳးမ်ားလက္လြတ္စပယ္ေနႀကမည္ မဟုတ္ဟု  ယုံႀကည္၍လည္းၿဖစ္သည္။  ထုိ႔ၿပင္ သူတို႔ စိတ္ထဲ၌လည္း သံဃာေတာ္ကုိ ကုိယ္တုိင္ကိုယ္က် ဆြမ္းဆက္ကပ္ခြင္႔မရသည္႔အတြက္  မည္သုိ႔ ခံစားေနရမည္နည္းဟုလည္း ကိုယ္ခ်ငး္စာႀကည္႔ကာ ေတြးေတာမိၿပန္ေသးသည။္  အေတြးကို ရပ္ၿပီး ပစၥကၡထဲၿပန္လည္၀င္ေရာက္လုိက္ေသာအခါ  ကိုရင္ေလးက  ေဖာ႔ဘူးေလးႏွင္႔ ငွက္ေပ်ာသီးႏွဏ္လုံးကို သပိတ္ေပၚတင္ၿပီး  ဆက္၍ဆြမ္းခံႀကြရန္ ေၿခလွမ္းၿပင္ေနသည္ကို ေတြ႕ရသည္။  ထုိအခိ်န္မွာပင္  ကိုရင္ေလးႏွင္႔ မလွမ္းမကမး္၌ အဘြားအိုတစ္ဦး တေရြ႔ေရြ႔ လမ္းေလွ်ာက္လာေနသည္ကိ ုသူေရာ၊ ကိုရင္ေလးပါ ၿမင္ေတြ႕ေနရသည္။ 

ကိုရင္ေလး၏ လွမ္းေတာ႔မည္႔ဆဲဆဲ ေၿခလွမး္တို႔ တုံ႕ခနဲရပ္သြားသည္ကုိ သူ သတိၿပဳလုိက္မိသည္။  အဘြားအုိကေတာ႔ ပတ္၀န္းက်င္ကို ဂရုမစုိက္အားဘဲ  သူ႔လမ္းသူဆက္ေလွ်ာက္ေနသည္။  ညစ္ေထးေထးအ၀တ္အစားႏွင္႔ ဇရာလႊမ္းမုိးေနေသာ အသြင္အၿပင္တုိ႔က ဂီလာနတစ္ဦး၏ ဒုကၡကုိ အထင္းသားေဖာ္ၿပေနႀကသည္။ ထမင္းနွင္႔ ဟင္းမ်ားေရာထည္႔ထားဟန္တူသည္႔  အိတ္တစ္လုံးကို ဆြဲထားေသာ လက္က အေရတြန္႔ကာ ေပ်ာ႔အိတြဲက်ေနသည္။  က်န္လက္တစ္ဖက္မွာေတာ႔  ဂုန္နီအိတ္တစ္လုံးကို ဆြဲထားၿပီး  အေပါက္အၿပဲတုိ႔ႏွင္႔ ၿပည္႔ႏွက္ေနေသာ ဂုန္နီအိတ္ထဲမွ ေရသန္႔ဘူးခြံမ်ားကို ၿမင္လုိက္ရေတာ႔  သူ႔ရင္ထဲ ႏြမ္းလ်သြားသည္။  သက္ၿပင္းရွည္တစ္ခ်က္ ခ်ရင္း  အဘြားအုိကို ႀကည္႔ေနစဥ္အခ်ိန္မွာပင္   အဘြားအိုက  ကိုရင္ေလးေဘးမွ ၿဖတ္ေက်ာ္သြားသည္။


ကိုရင္ေလးက လညး္ မ်က္ေတာင္မွ်မခတ္ဘဲ အဘြားအုိကုိ ေငးႀကည္႔ေနသည္။  သူကလည္း ကုိရင္ေလးႏွင္႔ အဘြားအိုကို စူးစုိက္ႀကည္႔ေနသည္။ အဘြားအုိကေတာ႔ အထုပ္ႏွစ္ထုပ္ကို တစ္ဖက္တစ္ထုပ္စီကုိင္ရင္း လမ္းအတိုင္းေလွ်ာက္လွမး္ေနသည္။

ထုိအခ်ိန္တြင္ ကိုရင္ေလးသည္ သပိတ္ကုိ တစ္ခ်က္ငုံ႕ႀကည္႔သည္။ ၿပီး ေက်ာခုိင္းေလွ်ာက္လွမ္းေနေသာ အဘြားအုိကုိ ဖ်တ္ခနဲ လွမ္းႀကည္႔လုိက္သည္။  သူကေတာ႔ ႏွစ္ဦးစလုံးကို မ်က္ၿခည္မၿပတ္ေစဘဲ ေလ႔လာေနမိ၏။  ကုိရင္ေလးက ေဖာ႕ဘူးအၿဖဴေရာင္ေလးကို ကုိင္ႀကည္႔သည္။ ၿပီး သပိတ္ေပၚ ၿပန္ခ်လုိက္သည္။  အဘြားအိုကို ေနာက္တစ္ႀကိမ္ႀကည္႕သည္။ အဘြားအုိကေတာ႔ သူ႔ခရီးသူႏွင္ေနဆဲ။

အနီးပတ္၀န္းက်င္တစ္ခြင္မွ ကိုယ္႔ဦးတည္ခ်က္ႏွင္႕ကိုယ္ လႈပ္ရွားသြားလာေနႀကသူမ်ားကေတာ႔  ကိုရင္ေလးႏွင္႔  အဘြားအုိကု ိ  သတိမူမိဟန္ မရွိႀကပါေခ်။

ကိုရင္ေလးက ေဖာ႔ဘူးေလးကုိ ကုိင္ႀကည္႔ၿပန္သည္။ ၿပီး သပိတ္ေပၚၿပန္ခ်ၿပန္သည္။ အဘြားအိုကို ေနာက္တစ္ႀကိမ္ႀကည္႔ၿပန္သည္။  တစ္ဖန္ ကိုရင္ေလးသည္  ေဖာ႔ဘူးေလးက ုိ ဖြင္႔မည္ၿပဳသည္။ လက္ကိုဟန္ၿပင္ၿပီးမွ အဘြားအုိကို  ထပ္ႀကည္႔ၿပန္သည္။  သူ႔စိတ္ထဲ ကိုရင္ေလးသည္ ေဖာ႔ဘူးေလးကို ႀကည္႔လုိက္၊ အဘြားအိုကို ႀကည္႔လုိက္ လုပ္ေနသည္မွာ ေလးႀကိမ္ရွိၿပီဟု ေတြးလိုက္မိသည္။

ကိုရင္ေလးက ေဖာ႔ဘူးေလးကုိ စုိက္ႀကည္႔ၿပန္သည္။ ၿပီး မ်က္လုံးကို စုံမွိတ္လိုက္သည္။ ထုိ႔ေနာက္ ဖြင္႔ရန္ဟန္ၿပင္ထားေသာ လက္ကိ ုရုပ္သိမ္းၿပီး  ေဖာ႔ဘူးေလးကို  ကုိင္လုိက္သည္။ ကိုရင္ေလးသည္ အဘြားအို၏ေနာက္သုိ႔ မေၿပးရုံတမယ္ ေၿခလွမ္းမ်ားႏွင္႔လုိက္သြားသည္။  ခဏခ်င္းမွာပင္ ကိုရင္ေလးသည္ အဘြားအုိႏွင္႔ မ်က္ႏွာခ်င္းဆုိင္ေနရာသုိ႔ ေရာက္ရွိသြားသည္။

အုိ....................................။

သူ႔ရင္ထဲ သိမ္႔ခနဲ လိႈက္ဖိုသြားသည္။  ႏွလုံးသားအစုံသည္ ေႏြးေႏြးေထြးေထြးၿဖစ္လာသေယာင္ထင္ရ၏။  အဘြားအုိသည္ ေဖာ႔ဘူးေလးကို မယူမီ ကိုရင္ေလးအား လက္အုပ္ခ်ီလုိက္ရွာသည္။  သူ႔ရင္ထဲမွ ႀကည္ႏူးပီတိသည္ အဘြားအို၏ မ်က္ရည္စမ်ားႏွင္႔ ကာရန္ညီလြန္းလွ၏။

ထုိအခိုက္မွာပင္ ၿငိမ္႔ေညာင္းေသာ သံစဥ္ကေလးမ်ား သူ႔ႏွလုံးသားထဲသို႔  ေအးၿမညင္သာစြာ ၿဖတ္သန္းစီးဆင္းသြားႀကေလေတာ႔သည္။                  ။


ေ၀မုိးႏုိင္(မုံရြာ)

ရနံ႕သစ္မဂၢဇင္း၊ အမွတ္(၄၁)၊ ေမ၊ ၂၀၁၂။ 


ေၿပာခ်င္တဲ႕စကား 

ဒီ၀တၳဳေလးဟာ ၂၀၁၁ခုႏွစ္ စက္တင္ဘာလက ဖူးငုံဆယ္ေက်ာ္သက္မဂၢဇငး္  ကုိးႏွစ္ၿပည္႔ အခမ္းအနားတက္ဖုိ႕ ရန္ကုန္ကုိလာရင္းေတြ႔ႀကဳံခဲ႕ရတဲ႕ အေတ႔ြအႀကဳံေလးပါ။ ဒီ၀တၳဳေလးက ိုရန္ကုန္ကၿပန္ေရာက္ၿပီးၿပီးခ်င္း ၂၀၁၁ခုႏွစ္ ေအာက္တုိဘာလကစေရးလုိက္တာ လုံး၀အၿပီးသတ္ေရးၿပီးတဲ႔ အခိ်န္က် ၂၀၁၁ခုႏွစ္ ႏုိ၀င္ဘာလကုန္ပါ။ ႏွစ္လတိတိေရးခဲ႕ရတဲ႕၀တၳဳေလးပါ။ ဒီ၀တၳဳထဲက ၿဖစ္ရပ္ေလးကို ၿမင္လုိက္ရေတာ႔ ဗုဒၶဘာသာ၀င္မဟုတ္တဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ကို  ခံစားသြားရတာမုိ႔ ဒီ၀တၳဳေလးကုိ ဖန္တီးရၿခင္းၿဖစ္ပါတယ္။ ဒီ၀တၳဳေလးနဲ႕ပတ္သတ္ၿပီး ေက်းဇူးတင္စကားေၿပာခ်င္တာက ဖူးငုံဆယ္ေက်ာ္သက္မဂၢဇင္း အယ္ဒီတာေတြၿဖစ္ႀကတဲ႕ ဆရာမ မသီတာ(စမ္းေခ်ာင္း)နဲ႕ ဆရာဦးမ်ိဳးၿမင္႔ညိမ္းတို႔ကိုပါ။ ဆရာမတုိ႔ ဖိတ္ႀကားတဲ႕အတြက္ ရန္ကုန္ကုိလာခြင္႔ရၿပီး ဒီအၿဖစ္ေလးနဲ႕ႀကဳံ၊ ဒီ၀တၳဳေလးဖြဲ႕ ၿဖစ္တာေႀကာင္႔မုိ႔ပါ။ ဒါ႔အၿပင္သြားခြင္႔ၿပဳ ေပးခဲ႕တဲ႕ ကၽြန္ေတာ္႔ေမေမကုိလညး္ အထူးေက်းဇူးတင္ေႀကာင္းေၿပာခ်င္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ။ စာဖတ္သူမ်ားလည္း ဒီ၀တၳဳေလးကုိ ဖတ္ၿပီးတစ္စုံတစ္ရာ သိရွိခံစားရမယ္လုိ ႕ ေမွ်ာ္လင႔္ေႀကာင္းပါ။

ေ၀မုိးႏုိင္(မုံရြာ)

8 comments:

  1. အားေပးဖတ္မွတ္သြားပါတယ္

    ReplyDelete
  2. ဖတ္ျပီးစိတ္ထဲ က်ဥ္းက်ပ္သြားတယ္ ေဝမိုုးေရ..

    ခင္တဲ့
    အမဝသုုန္

    ReplyDelete
  3. ဟုတ္တယ္ ကုိေ၀မုိးေရ
    ရန္ကုန္မွာ ၄လေလာက္သြားေနျဖစ္လုိက္ပါတယ္ - ေရာက္တဲ႔ရက္မွာတင္ပဲ ျပန္ေျပးခ်င္စိတ္ေပါက္သြားတယ္ - ေနရမယ္႔ အေဆာင္အခန္းက်ဥ္းေလးၾကည္႔ၿပီး အ၀တ္ေတြလည္း ေျခာက္မွ ေျခာက္ပါ႔မလားလုိ႔ ပထမဆုံးစုိးရိမ္မိတယ္။ သူ႔အရပ္နဲ႔သူ႔ဇာတ္ အဆင္ေျပေပမယ္႔ ကုိယ္႔ျမိဳ႔(မန္း) နဲ႔ယွဥ္ရင္ တျခားစီပါလား။ ၾကာေတာ႔လည္း စီးပြားေရးၿမိဳ႔ေတာ္ျဖစ္တဲ႔ ၿမိဳ႔ၾကီးကေန ကုိယ္႔ၿမိဳ႔ကုိျပန္လာခ်င္တာပဲ သိေတာ႔တယ္... :D

    ReplyDelete
  4. ထိမိတဲ့ ပို ့စ္ေလး

    ReplyDelete
  5. ကိုရင္ေလးရဲ႕ မိမိစားမဲ႕ဆြမ္းထဲက ျပန္မွ်ေဝလိုက္တဲ႕ သဒၶါတရားက တကယ္ကို ေလးစားစရာပါ.
    ေရးထားတာကလည္း မ်က္စိထဲ ကြက္ကြက္ကြင္းကြင္း ျမင္လာေစေအာင္ ေကာင္းလြန္းပါတယ္။
    ရန္ကုန္ရဲ႕ လူေနမႈစနစ္ကိုလည္း ထင္ရွားေစတယ္။

    ReplyDelete
  6. အေရးအသားညက္ေညာတာေလး သေဘာက်တယ္ဗ်။ အေႀကာင္းအရာလဲႀကိဳက္တယ္။ ကုိရင္ေလး ဆြမ္းဘူးေလးကုိ ၿပန္စြန္႔ဖို႔ ဆုံးၿဖတ္ရတဲ႕အခန္းေလးဖတ္ရတာ အရသာရွိတယ္။ စိတ္၀င္စားစရာေကာင္းတယ္း

    ReplyDelete
  7. အေပၚတိုုင္း တင္ျပမႈေလးေတြဖတ္ျပီး ရန္ကုုန္ဆိုုတာ ဒီလိုုၾကီးလားလိုု႔ မ်က္ေမွာင္က်ဳတ္ျပီးတဲ႔ေနာက္ အဆံုုးသတ္ေလးဖတ္ျပီး ရင္ထဲမွာ ပီတိေလးတစ္မ်ိဳးနဲ႔ ေအးခ်မ္းသြားတယ္။ အေရးအသားကလည္း အရမ္းေကာင္းေတာ႔ ဖတ္လိုု႔ ေျပျပစ္လိုုက္တာ။ အရသာ ရွိလိုုက္တာ။

    ReplyDelete
  8. ၀တၳဳေလးနဲ ့အတူ မြန္းက်ပ္က်ပ္ ခံစားမႈေတြနဲ ့ စီးေမ်ွာ္သြားမိပါတယ္။
    ေလးလႊာတိုက္ခန္းေပၚကေန ဆြမ္းခံၾကြလိုက္ေပးတဲ့ ဘုန္းၾကီးေက်ာင္းသား
    ေတြကို လက္ခုပ္တီးျပီး တစ္ေထာင္တန္အရြက္ေလးေတြ ပစ္ခ်ေပးတတ္တာကိုလည္း
    ရန္ကုန္ျမိဳ ့ျပေတြမွာ ၾကံဳဖူးပါတယ္။
    ကိုရင္ေလးဇာတ္၀င္ခန္းကို သေဘာက်မိပါေၾကာင္း ေျပာၾကားရင္း
    ဆက္လက္ျပီး ကေလာင္စြမ္းထက္ပါေစေၾကာင္း ဆုမြန္ေကာင္း
    ေတာင္းေပးလိုက္ပါတယ္ဆရာ….
    ေထာ္ဦး

    ReplyDelete